Gezocht: Hardware check

Status
Niet open voor verdere reacties.

diederick77

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2008
Hallo, ik zoek een progammatje waarmee ik kan checken of de hardware die in mijn pc zit nog in orde is, want ik heb de laatste tijd plots crashes met o.a de bsod. Ik heb everest maar heb geen idee hoe ik daarmee een check/scan uitvoer. Mocht ik er met jou gegeven progamma niet uit komen plaats ik wel een nieuw bericht over mijn crash probleem met meer details.:thumb:

Laatst bewerkt:
Test My Hardware

@Jackall

Firefox reageert met de Add-on WOT op de link met : "Wot Warning . This site has a poor reputation!

Moet ik dit beschouwen als een 'False Positive' ? Of... ; m.a.w. hoe zijn jouw ervaringen ?

@Diederick

Je kunt dit programma gebruiken om , iig. een overzicht van de oorzaken van de BSOD's te krijgen : http://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html

Bedankt voor jullie reacties.
Maar vergeet niet dat ik zelf ook al veel heb geprobeerd en ik achteraf twijvel of ik wel telkens opnieuw de oorzaak zelf moet proberen te achterhalen ( lange zin XD) of dat ik even naar een PC zaak moet. Ik breng hem denk ik even weg binnenkort.

Opgelost, het probleem was dat de video kaart onstabiel was. nieuwe er in en hij werkt weer :):thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan