Gezocht: Internet Explorer 6.0 SP1 (volledig NL)

Status
Niet open voor verdere reacties.

tobiastheebe

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 jan 2012
Ik ben op zoek naar de volledige, Nederlandse versie van Internet Explorer 6.0 SP1 (ja, ik weet het :P).

Microsoft heeft helaas enige tijd geleden de bestanden voor de volledige versie verwijderd. De online-versie staat er nog wel, maar ik heb echt de volledige versie nodig, daar de online-versie nu ook niet meer werkt omdat deze de hiervoor vermelde bestanden niet (meer) kan vinden en daardoor nutteloos is geworden.

De volledige versie zou het bestand ie6setup.exe moeten betreffen, met een grootte van ca. 77 MB.

Wie kan mij hieraan helpen?

Laatst bewerkt:
Bedankt snijworst, het is niet de Nederlandse en er zit ook geen Service Pack 1 in, maar het is in ieder geval wel een begin.

Ok, tobias, ik heb het even op mijn SkyDrive gezet in de map:

Internet Explorer 6 Service Pack 1 Nederlands

In IE6SP1.TXT staan de gegevens & de SHA-256 checksum. Het komt uit de Windows Update Setup-bestanden-map van een Nederlandse Windows 2000. Er mogen geen uitvoerbare bestanden naar een SkyDrive opgeladen worden, dus ik heb alles in een ZIP-bestand ingepakt met 7-zip. Uitpakken kan met de ingebouwde Windows-uitpakker, of 7-zip, of WinZip.

Waar heb je het voor nodig? Oh, & roep maar als het downloaden niet lukt om de een of andere reden, misschien heb ik de machtigingen niet goed gezet, alhoewel...

Super, bedankt TheKnight! :thumb: De download is gelukt.

Ik heb het nodig voor mijn Windows NT 4.0 Workstation-systeem, om die nog zoveel mogelijk te kunnen upgraden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan