gezocht: licht programma, agenda en alarm funtie voor windows.

Status
Niet open voor verdere reacties.

VolgensBartjes

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Hallo,
Ik ben op zoek naar een licht programmatje (lees: ik wil hem contstand laten draaien om alarm te kunnen gebruiken, dus wil niet dat het te veel kracht / geheugen enz. gebruikt) waar ik een soort agenda funtie in wil hebben met alarm. Ik wil er een tekst in kunnen zetten op een datum en tijd, als mijn computer dan uit staat moet hij het item de volgende keer met opstarten weergeven. Dit is vooral om vooraf te kunnen inplannen wanneer ik weer de kwartaal factuur naar een klant moet sturen (zitten ongelijk, omdat ze ongelijk gestart zijn). ook kan ik hem dan als gewoon agenda alarm voor dagelijkse zaken gebruiken.
Ik hoop dat iemand een goed licht programma weet. helemaal mooi zou zijn als er een soort snooze funtie op zit als bij outlook alarm dat ik kan zeggen van, herinner over 1 dag. dus eigenlijk gewoon zoiets als outlook agenda, maar dan zonder dat ik dat hele programma voor de rest altijd maar ongebruikt hoef laten te draaien.
Mvg,
Bart Huisman

ben msd soft ff aan t proberen, lijkt me wel goed werken, kan minimaliseren naar systemtray, dus geen onnodig programma op mijn startbalk, kan uitstellen zoals bij outlook, geluidje word afgespeeld, reminder komt frontaal in beeld verschijnen. mooi progje denk ik.
Bart

'In this page you can download free evaluation versions of our programs, so that you can test them and see if they meet your needs.' (dus trial)
staat er, maar achter de download staat wel freeware... raar :confused:

je kan de volledige versie ook downloaden, zit geen tijdsliemiet op, maar als je hem vaker ga gebruiken willen ze dat je een licentie koop. lijkt een beetje op winamp dus, als je het programma wil steunen koop je er een :P

Heb je toevallig gmail, die heeft ook een hele mooie agenda.

Heb het zelf nooit gebruikt, weet van iemand anders dat het goed werkt.
Ik zou zeggen probeer het eens, open Gmail en linksboven kan je kiezen voor de agenda.
De agenda werkt volgens mij online dus je moet ingelogd bij gmail blijven, en dat kan middels de gmail notifier.

succes

enige wat er komt is popupschermpje in die internetpagina, geen agenda geopend is boete voor geen belastingaangifte :P blijf toch msd maar gebruiken :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan