{gezocht} medal of honor-allied assault - spearhead

Status
Niet open voor verdere reacties.

m4dc0w344

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2011
heey mensen

me vader had toen ik klein was (mini-yorrickie :3) het spel medal of honor -allied assault - spearhead, en ik ken het me nog goed herineren dat we met zijn 4jes gingen spelen(me pa,zus,buurman en ik)

maar nu doet ie het niet meer :-\

de CD is heel erg beschadigd en tijdens het installeren stopt ie rond de 79% en dan zegt ie dat er een file is beschadigt.

nu is mijn vraag wilt iemand ZIJN medal of honor-allied assault - spearhead uploaden op een site zodat ik hem ken installeren op mijn eigen PC.

ik heb al ene mailtje naar EU-games gestuurd en zij zijden dat ze er niks aan kennen doen ( waarschijnlijk tegen sociale-engineering)

als jullie me niet geloven dat ik het spel ECHT heb dan maak ik wel ene leuke foto met de site op de achtergrond met het spel

alvast bedankt

m4dc0w344

Wat jij nu vraagt is niet toegestaan hier op helpmij.
Warez:

•Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig is.
•Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlagen die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').
•Naar warez mag niet worden gevraagd.
•Ook het vragen naar CD en DVD hoesjes is op Helpmij.nl niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. het copyright.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan