Gezocht: menuprogramma voor externe harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

gamecubepim

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jul 2009
Hallo allemaal,

ik ben al een tijdje op zoek naar een app die automatisch opstart als ik mijn PHDD aansluit. Nu heeft PortableApps.com een platform zoals zij dat noemen, maar ik zoek iets anders maar wel gelijkwaardigs: een soort mooi vormgegeven programmaatje dat de standaard Verkenner vervangt en waarmee ik ook bestanden en mappen kan beheren. Je zou het kunnen zien als een thema, maar dan selectief voor mijn externe harde schijf en niet voor geheel Vista. De app moet er dus alleen mooi uitzien, het hoeft niet per se makkelijker of toegankelijker te zijn dan Verkenner o.i.d.

Alvast bedankt voor degene die mij hiermee zou kunnen helpen.

Pim

Mag ik vragen waarvoor je dat zou gebruiken dan? Ik zie het namelijk niet voor me. Een andere verkenner dan de standaard verkenner vinden is niet zo moeilijk, een stand-alone versie al wat moeilijker, een versie die enkel een bepaalde drive kan beheren onmogelijk.

Dit is een gratis alternatieve verkenner die ook stand-alone kan gebruikt worden.
http://www.freecommander.com/index.htm

Misschien is dit wat je zoekt?

Veel mensen zijn te spreken over Total Commander. Helaas niet gratis. James' programma lijkt er sterk op, hoewel ik de exacte verschillen niet kan benoemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan