Gezocht nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lolliejoke

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2011
Hallo ik ben op zoek naar een nieuwe videokaart omdat mijn oude kaart de geest heeft gegeven dit was een nvidia geforce 7650gs

nu zoek ik een passief gekoelde kaart omdat de pc in de kamer staat mijn moederbord is een asus p5k deze heeft een pci-express x16 slot speel niet echt de nieuwste spellen alleen football manager 2012 en wow

Heb deze al wel gezien maar weet niet of dit iets is HIS Radeon HD 6670, 1024MB, iSilence4 ben niet echt bekend met het merk

mvg Rene

Het merk zal wel goed zijn, en volgens mij is hij zelfs beter dan je 7650.

Heb deze kaarten ook nog gevonden op de site van informatique heb ik deze kaarten ook nog gevonden op de site staat dat dit pci-express x16 maar heb mijn twijfels het gaat om deze kaarten:

Asus radeon hd 6670 1024 mb directcu silent
Asus radeon hd 6770 1gb directcu silent
Gigabyte radeon hd 6770 1024 mb silent

Het zijn allemaal pci express 16x kaarten: tegenwoordig hebben videokaarten alleen nog maar die aansluiting. Maar wat voor processor heb je?

Ik heb een antec earthwatss ea500 als voeding dus dat moet wel lukken maakt het merk nog uit asus of gigabyte

Beide merken zijn goed......wel eventjes zien of de plaatsingsruimte in je kast voldoende is....deze kaarten zijn nl niet van de kleinste door hun passieve koelblok....

Weet je dat zeker?Toch best eens de specificaties van je kast eens nachecken,want volgens mij gaat die Gigabyte +/- 1 cm te lang zijn,en gaat die Asus al helemaal niet passen....

Volgens mij moet dat wel gaan passen, hoor. Tenzij de kaart langer is dan 30 cm is?

HD6770 goede kaart kun je zelfs de wat zwaardere games op medium spelen

dat klopt wat firestrom zegt ik heb de 6750 en ik speel bf 3 met 40-50 fps op medium.
Dat is zelfs nog een type lager dan dat firestorm zegt.

Vandaag de asus radeon hd6770 silent binnen gekregen en paste inderdaad net in de kast tot nu toe erg te spreken over de kaart

Iedereen heel erg bedankt voor de hulp en ondersteuning :thumb::thumb:

Ik ben blij voor jou dat ie past.....:thumb:
Had er mijn twijfels over,de info die ik vond gaf nl aan dat jouw kast maar tot 10.5 inch nuttige ruimte voor mobo en videokaart had ,terwijl die kaart(en) volgens hun technische specs iets langer zouden zijn......
Anyway,voor hetgeen jij ermee wil,denk ik dat je er geen spijt van zal krijgen....:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan