GEZOCHT: Onderhoudssoftware

Status
Niet open voor verdere reacties.

codnederland

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2009
Hallo,

Naast mijn opleiding klus ik veel bij met het repareren van PC's.
Echter, ik heb zoveel systemen om te repareren dat ik het allemaal niet meer kan bijhouden wat ik wanneer heb gedaan.
Weet iemand een software pakket (liefst gratis / lage prijs) waarmee ik het volgende kan:

-Bijhouden van systemen / reparaties.
-Tijd invullen hoelang ik ermee bezig ben geweest, eventueel waar ik ook kan aanvinken of er reiskosten zijn gemaakt of garantie enz...
-waar ik ook een factuur mee kan generen,
-reparatie status kan bijhouden,
-klantgegevens registreren,
-systemen van klanten bijhouden,

en als het mogelijk is / bestaat , alles webbased.

Alvast bedankt!

Aangezien je heel specifieke eisen hebt, concreet tot aan de aanvinkvakjes toe, zul je niet zo snel een vooraf gebouwd systeem vinden dat aan al je eisen voldoet. Zeg maar "niet".

Op een pc zou ik in de richting van Access gaan denken, maar aangezien het webbased moet en je voor een Access-database IIS nodig hebt (en hosting op Windows Server heel duur is), zou ik gaan voor PHP (taal) en MYSQL (database).

Misschien weet je wel een PHP-programmeur te pakken te krijgen die het even voor je wil doen? Het lijkt me absoluut geen zware taak (in de veronderstelling dat hij/zij zijn/haar job kent natuurlijk). Hiervoor een website-bedrijf aanspreken zou je te veel gaan kosten. Je kunt uiteraard hier en daar wel eens rondhoren voor iemand met noties PHP. Ik heb spijtiggenoeg geen tijd momenteel. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan