Gezocht: Programma Maken zonder scripten

Status
Niet open voor verdere reacties.

KoenLemmen

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2011
Berichten
5
Hallo allemaal,

Op google kon ik het nergens vinden (ik ben opzich ook niet goed in googlen) maar ik vroeg me af of er een programma was waarmee je programma's kunt maken waarvoor je niet hoeft te scripten. (of het moet heel makelijk zijn, maar zo min mogelijk)

Alvast bedankt!
 
en over wat voor programmas hebben we het dan je kunt kleine spelletjes maken met game maker
 
en over wat voor programmas hebben we het dan je kunt kleine spelletjes maken met game maker

Vooral niet voor spelletjes omdat ik daar al een programma voor heb die simpel is.
Maar ik heb het nu vooral over programma's waarmee ik mijn pc automatisch kan laten doen (macro's) en andere zakelijke programma's.
 
Ga uit van "nee". Het beste wat je kunt doen is proberen te spelen met de Macrorecorder van Office, daar kun je soms nog wel wat leuke dingen mee doen maar als je meer wilt dan een paar handigheidjes in je Excel documentje ofzo zul je waarschijnlijk aan het scripten moeten.

Tenzij je een concreet voorbeeld hebt van wat je wilt, dan kunnen we je misschien verder helpen :)
 
Voor veel van de programmeertalen is een editor beschikbaar waarmee je op een vooral grafische manier een programma kan maken. Het zal altijd nog vereist zijn dat je kennis hebt van de programmeertaal om de functies goed te laten werken. Daarnaast zal het in veel gevallen zo zijn dat het programma niet op de meest optimale manier werkt of gewoon niet wil doen wat jij wil wat het doet.

Je kan eens kijken naar bijvoorbeeld Delphi of Visual C# 2008 express edition
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan