Gezocht ! : Programma om bestanden te delen

Status
Niet open voor verdere reacties.

AsusUser

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 dec 2010
beste, helpmij'ers

ik heb een aantal pc's in huis
waarvan ze niet allemaal windows 7 hebben
dus is mijn vraag is er een programma om bestanden te delen
dus dat ik niet telkens mijn HDD hoef mee te slepen naar mijn pc's

alvast bedankt ! :thumb:

HFS is een alternatief. Super makkelijk.
http://www.rejetto.com/hfs/

Ik gebruik HFS om bestanden van computer naar computer te versturen maar het is ook mogelijk om van pc naar ps3 te streamen en/of versturen.

Ik zou Dropbox aanraden. Heb je gelijk al je bestanden ook nog eens op internet staan (weliswaar achter slot en grendel), en op elke pc waarop je dat programma installeert, of het nou een Mac, Linux, Android, Windows of ander systeem is, maakt niet uit. Overal je bestanden. Echt supermakkelijk!

En het leuke is, je kunt het tot gratis 8gb laten uitbreiden, voor elke vriend die een account maakt 250mb, en als je de opdrachten uitvoert ook nog eens 250mb erbij!

Probeer het maar eens,

mr32 :cool:

@mr32
dat is voor mij geen optie
ik wil 1TB aan geheugen :o

Of, nog beter: Koop een NAS. Veel makkelijker! Ik zou Synology adviseren, die hebben wij thuis ook ééntje, en mij bevalt het prima. Al je bestanden in je netwerk beschikbaar voor alles wat internet heeft!

Kan ik iemand uitnodigen voor Dropbox via email in verband met die 250 mb :d

Zo ja, stuur je email via pm :D

Als je even gewacht had, had ik jou een invite kunnen sturen, en hadden we allebei 250mb extra gehad :P

bedankt voor alle reacties :D
ik heb bij alternate al een NAS gekocht
een NETGEAR 2TB (120 euro) misschien ook wat voor jullie :thumb:
werkt perfect ! :p

Bedankt voor de tip, maar heb reeds een server met 3.3TB draaien en daar kan hel gemakkelijk nog meer aan toegevoegd worden.:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan