Gezocht: Race game!

Status
Niet open voor verdere reacties.

superlmh

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2010
Hoi, ik ben opzoek naar een leuke race game. Maar niet zoals Need For Speed. Games als Test Drive Unlimited.

Groetjes Superlmh

trackmania is een leuke spel je kan je eigen race baan maken en online spelen het is een top spel.:)

Tja, dan zeg ik ook Dirt serie, maar ook Grid (net zo moeilijk:p) of Midnight club. Wat ouder de Collin Mcrea serie.

Laatst bewerkt:
Midnight is wel leuk. Vooral een game waarin je lekker kan free roamen. ;) Ken je daar meer van?

Ik moet toch nog een keer "Super Laser Racer" zeggen xD Die is veel vermakelijker dan ie er uit ziet en helemaal niet moeilijk. En hij kost maar 2 euro ofzo.

Ik heb veel plezier beleefd aan Mobil1 Rally championship van Actualize maar dat was Windows 95/98... Je kunt gemakkelijk met de pijltjestoetsen sturen als je sturen op snel instelt en wat op de toetsen rammelt. Dan keihard rijden kan met geen enkel ander spel. Het ziet er best goed uit, alles kan beschadigd raken, de auto's worden vuil en je ziet de bestuurder zelfs schakelen. Het stelt de moeilijkheidsgraad onmerkbaar in op jou niveau - met langzaam rijden kan je helaas ook niet winnen. Alle actie heeft invloed op de tijden. Het kopen van onbeschadigde onderdelen is eenvoudig en je kunt de door jou gereden tijd tijdens de rit goed bijhouden. Hier zit dan ook een meervoudig rally kampioen. Je bent er gegarandeerd een half jaar mee bezig. Als je dan eindelijk heel England rond bent geweest en gewonnen hebt, dan mag je de grote auto's klasse rijden. Als je er aan went is dat weer erg vermakelijk. Het heeft extra's als omgekeerde richting en volgens mij ook spookauto maar helaas met computerspelers lijkt de competitie nergens op. Kijk op YouTube bijvoorbeeld: http://www.youtube.com/watch?v=pT4dIAEXk8o&NR=1 Dit wordt echt met de pijltjestoetsen gereden en het sturen op snel. Het heeft dus lekker veel actie. De ritten zijn onder alle weersomstandigheden en zowel overdag als 's nachts.
:rolleyes: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan