Gezocht: Software om een DVD te maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorism1993

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2009
Ik zoek een gratis programma waarmee ik een .mpeg film in DVD kan omzetten, en die vervolgens kan branden en bekijken.
Alvast heel erg bedankt ;)

met NERO kun je uit de voeten als je het op je pc hebt staan ;)

Ik snap er niks van, en je hebt ook .IFO en .BUP bestanden nodig. Kan iemand me er via een gesprek op MSN doorloodsen?

ik wil mij msn best geven maar, die laat ik liever niet aan het hele forum zien ;), hoe lossen we dit op???:rolleyes:

okee, kheb je net toegevoegt kben morgen pas weer online.:p

Jobbes :thumb:

Helpen doen we via het forum, daarom mail adres verwijderd.

ik heb het toch duidelijk uitgelegt dacht ik??? :(:(:(

Stap 1: download http://www.minidvdsoft.com/dvdcreator/download_free_dvd_creator.html
Stap 2: Open het bestand en doorloop de wizard(s) door op volgende te drukken :thumb:
Stap 3: Ga naar het bureaublad en kies Free DVD Creator 2
Stapt 4: Kies create video
Stap 5: Er opent zich een venster om codecs te installeren --> Download en install more codecs
Stapt 6: er komt nu een site tevoorschijn kies uit het lijste MPEG to DVD en klik op download
Stap 7: er wordt een nieuw venster/tabblad geöpend klik op het bovenste download bestand. Sla het bestand ergens op dat je het weer kan terugvinden ;)
Stap 8: Pak het zip bestand uit en open het installatie bestand. Kies install codec en dan OK
Stap 9: Sluit alle programma's behalve het Free DVD Creator. Kies nu add en open het filmpje.
Stap 10: kies next en laat je creativiteit los xD.
Stap 11: als je tevreden bent kies je next en kan het branden beginnen :D:D:D
Stap 12: stop de dvd in speler en geniet van je dvd-menu enzo

Nou het heeft me bijna een uur werk gekost, dus nou moet jij ook maar eens je best doen! ;)

Met vriendelijke groeten,

Jobbes

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan