Gezocht: software voor feliciteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorism1993

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2009
Hallo hallo,

Aanstaande maandag organiseer ik een evenement waarbij mensen omstebeurt langskomen om te feliciteren. De volgorde van de mensen die langskomen is niet willekeurig, het is afhankelijk van de volgorde van aanmelden, maar ook van andere factoren. Ik had bedacht om op een beeldscherm aan te geven wie er nu aan de beurt is, en wie er daarna is. Daarom ben ik op zoek naar software waarop ik dit kan weergeven. Vergelijk het met een powerpoint, maar het moet op een subtiele en makkelijke manier aan te passen zijn.

Weet iemand hier goede software voor? (Het liefst gratis). Ons zou je er erg mee helpen!

Met vriendelijke groet,

Joris

Tja, het gaat je (als ik je goed begrijp) niet om de grafische layout (al valt daar in het voorbeeld ook nog wel een mouw aan te passen), maar om de functionaliteit?

Ik kan weinig simpeler bedenken.

Bijlagen

Kijk eens of je hiermee iets kan aanvangen?
(Je moet wel access tot je beschikking hebben)
Het bestand is te groot om hier te posten, maar je kan het downloaden via onderstaande link.
Een woordje uitleg:
Om een deelnemer toe te voegen druk op het plusteken in het groene balkje, vul daarna de gegevens in en druk op het vinkje
(Er staan hints wat de knopjes in het groene balkje juist doen)
Om de namen te laten verschijnen kies een deelnemer in de lijst en kies daarna een van de opties
Ik kan het nog wat meer aanpassen naar uw wensen maar maandag is wel kort dag.
Ik geloof niet dat ik ooit zo snel een progje in elkaar heb gestoken:)
Downloadlink:https://we.tl/dA4Eh6NjNC
De download is een zip bestand, na het uitpakken klik op de toepassing (smiley) en volg bovenstaande uitleg.
Laat maar iets weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan