Gezocht: tv vergelijkbaar met de Toshiba M7-serie

Status
Niet open voor verdere reacties.

janyep

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2008
Toshiba-dealers die een M7-tv kunnen demonstreren lijken vreemd genoeg dun gezaaid ( ik heb bij 3 nagevraagd en alle 3 doen ze hoofdzakelijk in notebooks )
Daarom ben ik nieuwsgierig naar een alternatief merk die 'hetzelfde in huis heeft'.

Toshiba-tv's uit de M7-serie kennen blijkbaar de mogelijkheid 'de dialoog uit het geluid te filteren waardoor deze naar eigen wens duidelijker kan worden weergegeven.'
'Achtergrondgeluid en dialogen zijn apart regelbaar, zodat u bijvoorbeeld tijdens een wedstrijd het commentaar boven het stadiongeluid uit kunt horen.'

Dit gaat om het ingebouwde CEVO Audio Systeem van Toshiba
( onder OVERZICHT / OPVALLEND KRACHTIG GELUID = http://www.toshiba.nl/television/consumer-tvs/smart/M7/ )

Weet iemand raad?
Zou er blij mee zijn!
vriendelijke groet, janyep

.... maar ik zoek dus eerlijk gezegd een ander merk die het zelfde kan als deze toshi's

Klopt, die review op tweakers.net had ik al gezien

alle dealers op http://www.toshiba.nl/.....

Toch bedankt,

okee, op die fiets.

Het geluid van een platte tv is niet om naar huis te schrijven, dus een oplossing zou zijn een externe geluids weergever zoals een soundbar of home cinema set.
Deze geven over het algemeen een veel beter en verstaanbaarder geluid.
Vooral als een equalizer ingebouwd is.

Hai Palomino
dank dat je zo ver mee meedenkt!

Heb (alleen) de oude vertrouwde Philips gecontacteerd,
en nee, ze hebben geen vergelijkbaar tv-model
Op de vraag of ze een soundbar hebben die iets derg. dan zou kunnen: ook nee

Maar je opmerking "Deze geven over het algemeen een veel beter en verstaanbaarder geluid."
is wellicht wel een optie.
En dus ga ik er van de week toch een paar beluisteren in de winkel

Helemaal top!
Nogmaals dank, janyep

nb. als je het goed vindt laat ik dit item nog een paar dagen 'status onopgelost'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan