Gezocht Website Designers & HTML schrijfers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rimsic

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
15 jan 2005
Hallo,

Ik zoek mensen die websites en HTML pagina's willen
maken. Ik ben namelijk met een pagina bezig met gratis templates. Je krijgt geen vergoeding voor dit werk. Wat ik ook niet krijg. Maar als deze site groter wordt en veel bezocht. Kunnen we er geld mee gaan verdienen.

Mijn site is nog niet af. Er staan op dit moment ook nog geen templates op. Maar een kleine voor proef.

**verlopen**

Het design moet nog komen. En de cursus moet nog uitgebreider.

Als er mensen zijn die mij zouden willen helpen of tips hebben. Laat dan even een berichtje achter

BVD

Rimsic

Laatst bewerkt:
Ik wil je eventueel helpen met muziek voor die sites.

Fonz :thumb:

Maar ik heb niet egt muziek nodig voor de websites.
Sorry,

Wat jij wil.
Egt niet of echt niet?

Succes,

Echt

Echt niet...tsja...kom uit de MSN generatie ;)
haha...dus heb soms wat afwijkingen.
Maar niet van die ergen waar je last van hebt lijkt mij.
Ik praat iig (in iedergeval) niet zo:

HeY AlL€$ g0€D

(dat is pas vervelend :p haha sorry voor de onzinnige informatie)

Succes ermee.
Alhoewel ik toch even kwijt wil dat muziek op een website het net even anders/beter maakt.
Helemaal als het speciaal voor die site/jou/het bedrijf/de klant geschreven is.

Succes,

Geplaatst door Rimsic
En de cursus moet nog uitgebreider.

Als er mensen zijn die mij zouden willen helpen of tips hebben. Laat dan even een berichtje achter

BVD

Rimsic
(Mark Kappert)
een kleine tip: binnen je cursus (bij de kleuren) geef je de naam van de kleur en een rij RGB (en dat klopt niet) de waarde die je daarachter hebt staan is een hex waarde niet de rgb waarde van de kleur (RGB wordt weer anders genoteerd ;) )

Maar..

Maar wat vaak wel lastig is. Is dat iemand anders muziek zit te luisteren gewoon op zijn/haar PC. Dan komen ze op een site met muziek. En dat vind ik persoonlijk vervelend

Er zijn voor alle keuzes in het leven voor en tegenstanders.
Je moet ze ook de kans geven de muziek uit te zetten of zachter te zetten.
Maar hé, moet je goed luisteren, ik bood je aan om te helpen. Normaliter reken ik hier gewoon harde Euro's voor.

Succes,

Ik wil op zich wel meewerken... maar op dit moment heb ik er nog geen tijd voor... ik zag dat je msn hebt... voeg me anders even toe... sander_132@hot... dan hebben we het er even over... :thumb:

Ha die Sander,

jij ook hier?

Haha jaja :P

maar toch, rimsic... lijkt het me wél een goed idee om muziek aan de websites toe te voegen! alleen dan met zo'n player in flash waarbij je hem kunt stoppen of het volume zachter kunt doen... en dat de muziek dan niet begint als de pagina geladen is, maar dat de bezoekers zelf de muziek kunnen starten.... ik heb wel een voorbeeld van een player die ikzelf gemaakt heb:
http://www.finacare.nl/sander/crasspepper/muziek01.htm
(hierbij start de muziek trouwens wel vanzelf maar dat kan makkelijk verholpen worden ;) )

die muziek is trouwens gemaakt door A.J. !!! dus kun je meteen zijn skills bekijken haha... ik vind de muziek echt super in ieder geval! nou ik hoor het wel!

Laatst bewerkt:
oh... ik weet trouwens niet of je echt alleen maar html-templates wil want ik ben én beter in flash-templates en ik vind het leuker om te doen... dus...

Hé Sander,

waar is m'n naam gebleven?
Of ben je nog bezig?

Fonz
:thumb:

HTML

Ja eigneljk aleen html enzo. Omdat dat sneller is dan flash. En persoonlijk vind ik een html site makkelijker dan een flash site

Ja,
daar is 'tie weer.
Schiet je al een beetje op met je sites?

Ja is wel mooie site hoor... alleen vind ik de kleuren wat minder...

ennuh... over die site van mij... ja ik ben druk aan het denken maar het wil nog niet echt lukken... ik ben nu ook met nog wat andere dingen van mij bezig (en heb het erg druk voor school :(... ik heb proefwerkweek nu :( ) maar ik ga er zo snel mogelijk me bezig...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan