gezocht wifi driver van sprire x3400 win 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

redbull22

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2007
Berichten
77
beste,


ik heb een deskop en heb bij deze een nieuwe versie van windows home er op gezet om een zuiver systeem te hebben en nu moet ik dus een driver hebben voor
draadloze internet maar op suport van acer zijn de ze te vindden maar ze werken niet

voor de rest werkt elke driver behalve draadlooze niet



al vast bedankt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Download Double Driver. Upzip het en pak het uit naar de Program Files Map.
Hier staat hoe je moet uitpakken.


Dubbelklik dd.exe om het programma uit te voeren.
Klik op Backup → Scan Current System
Klik op Save. Bewaar het log op je bureaublad.
Post het log.
 
Raar verhaal: Er staan (maar liefst) 3 drivers per Win7 32-bit/64-bit op de website van Acer. Ik kan me niet voorstellen dat er geen van werkt.

Maar goed, de methode van dorado ken ik niet (zover ik weet scant Double Driver niet op apparaten die niet een driver hebben, maar ik kan me vergissen).
Graag naast het logje van dorado's tip het volgende doen:
Start Apparaatbeheer: [Windows-toets]r toetscombinatie -> devmgmt.msc
Dubbelklik op je wifi apparaat en klik op tabblad Details.
Kies Hardware-id's uit het keuze menu, en kopieer de bovenste terugmelding naar het klembord. Start Kladblok (= notepad.exe ) en plak het daarin.
Dan in http://www.pcidatabase.com/ de DEV_XXXX code invullen in het Device search gedeelte, omdat alle 3 wifi apparaten door Ralink zijn gemaakt (zie hier onder) en op Search klikken er naast.

Mocht daar uit komen dat het de Ralink wifi variant is, dan staan hier drivers die zouden moeten werken. (Fake een e-mail adres, evt., om de download te starten zonder je eigen e-mail adres op te geven. :D)
Overigens werkt voor de Lite-On variant dezelfde Ralink driver, als ik het zo zie.
Die Pro-Nets variant is ook een Ralink apparaat, maar ik kan zo snel niet duidelijk krijgen welke driver je daarvoor nodig hebt op deze download-pagina. Wel heb ik het sterke vermoeden dat dit de goede driver is.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan