Gezocht!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lollie

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2005
hoi allemaal, :)

ik ben op zoek naar een systeem, waarmee ik iemand een uur op de computer kan laten surfen, en dat daarna de computer automatisch afsluit of heropstart. dit systeem wordt vaak gebruikt in openbare gebouwen (bibliotheken bvb.), waarbij gebruik wordt gemaakt van een kaart of een diskette.

weet iemand waar ik meer informatie over dergelijk systeem kan vinden hetzij met een kaart, met diskette of gewoon met een paswoord?? wat moet ik allemaal aanschaffen? (speciale hardware of software....)

het liefst zou ik werken met een diskette die kan 'opgeladen' worden en slechts éénmaal kan gebruikt worden. (een diskettelezer heb ik al :) of moet ik zeggen, nog altijd...)

bedankt aan iedereen die me kan helpen!

Lollie :o

tbh is dat software mss dat je dat zelf kan regelen met je task manager waar je kan inzetten elke maandag virus scan en die dingen weet neit precies hoe het noemt. Zou best kunnen dat het daarmee lukt of gwn is op het webzoeken. Je hebt hiervoor geen bepaalde hardware nodig maar wel een bepaalde software dus ik zou mijn post verplaatse voor meer eefect

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan