gf 2 TI werkt niet goed

• Onderwerp starter Onderwerp starter linux
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

linux

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2001
Goedemiddag,

Ik heb het volgende probleem :

Ik heb een gf2 TI 64 mb DDR tv out. een p4 1800 processor en 512 mb geheugen ( intern )

Je zou zeggen dat dit genoeg zou moeten zijn om bv battlefield te kunnen spelen.
Een kameraad van mij heeft dezelfde hardware behalve de processor ( AMD 2000 xp Pro ) en deze heeft geen problemen.

Echter als ik battlefield op start lukt dit gewoon maar zodra ik in game kom dan krijg ik allemaal balken op mijn beeldscherm te zien en loopt de pc vast.

Ik heb de nieuwste driver gedownload en zelfs de gehele pc al een keer geformateerd niks helpt echter.

Is er iemand die dit probleem ook heeft gehad of mij kan helpen met dit probleem?

ik kan er geen screenshot van maken aangezien de pc dan vast loopt.
je moet het zien als verticale balken die het hele scherm bedekken.

Geplaatst door linux
ik kan er geen screenshot van maken aangezien de pc dan vast loopt.
je moet het zien als verticale balken die het hele scherm bedekken.

Heb je het ook in andere games?

heb je mischien al een patch of opdate van het spel gedownload.

brits

ik heb het ook met andere games. c & c en Halo willen ook niet.
Ik heb de nieuwste patch en dergelijke geinstalled.

Maar je hebt et alleen in een paar games? Of heb je het bijna in elke game? Heb je er ook last van in Windows?

misschien ben ik wat onduidelijk maar ik kan een game wel opstarten maar zodra ik in game kom, dan begint hij moeilijk te doen.
Maakt niet uit welk spel.

Heb je je kaart misschien overgeklokt? Lijkt mij temperatuur-probleem. En dan met name het geheugen op je kaart dat moeilijk begint te doen.

Al es een oudere videokaart-driver geprobeerd?

het is een standaard vd gf 2 TI.
Dus niet overgeclockt en als je een temp probleem hebt dan loopt hij vast naar een aantal minuten en niet alleen bij het opstarten van een game ;)
Dus.........

Als de videokaart te warm wordt (bijvoorbeeld omdat de temperatuur in je kast al hoog is) krijgt het geheugen op je videokaart het flink te verduren en gaat kuren vertonen. In de ergste gevallen ga je strepen zien die je zelfs ziet bij het POST-menu (wanneer je je pc net opstart) en in Windows zelf.

Het is niet altijd zo dat de boel meteen vastloopt, want we hebben het hier over een videokaart die niet een temperatuur-detectiesysteem heeft zoals bijvoorbeeld je moederbord wel kan hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan