GF 7600 GS doet raar.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Godfried

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2007
Ik heb een nieuwe pc gekocht maar ik krijg mijn videokaart niet geinstalleerd. Volgens de plaatselijke PC-boer die met de pc verkocht heeft is er niets aan de hand en moet ik gewoon sata-drivers voor de kaart installeren. maar hier zijn de problemen.
Ik heb geen installatie cd meer van de kaart (GF 7600GS 256mb DDR2 PCI-E) En als ik deze drivers van Nvidia binnen haal dan krijg ik deze problemen.
dyn008_original_540_419_pjpeg_2526131_57132911c67c7071ebc0849e4eab2e54.jpg

Ik werk met XP en Vista 32 maar beide hebben hetzelfde probleem.
PC = mobo gigabyte S775 - HD Samsung 320 Gig Sata - Samsung DVD 2gig Apacer DDR 800.

Laatst bewerkt:
Ik heb 2 keer eerder van zulke strepen op mn beeldscherm gehad...en beide keren was mn videokaart kapot!

@ Harry snor die link die u geven hebt is die voor de vista en met die drivers werkt het spijtig genoeg ook niet.

Ik ben al langs de PC-boer geweest en die zegt dat er niets aan de hand is, hij blijft maar zeuren over sata divers die ik op een diskette moet zetten. Maar ik weet begot niet waar ik die moet vinden. Ik snap ook de link tussen de sata drivers en de videokaart niet.

De winkel waar ik het boeltje gekocht heb is Infotech in Kalmthout.

Nou als hij dat blijft vol houden zou ik een beetje pissig op die winkel worden, je heb iig recht op dat zei m voor je testen :confused: Als ze dat niet doen zijn ze gewoon zielig !
Egt waar, je heb recht dat je je garantie mag bebruiken, en In ieder geval zouden moeten testen, anders zou ik een klacht in dienen :confused: .

En Sata heeft helemaal niks met het probleem wat jij hebt te maken, dat is volgens mij alleen maar een slim praatje van die winkel zodat ze geen nieuw systeem hoeven te geven :@

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan