GF FX5200 maar 5 f/s met 3dmark

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ik heb een creative 3d blaster nvidia GF fx5200 geïnstalleerd. Een test met 3dmark liet bij de laatste 3 game proevem maar een frame rate van 5 a 6 zien... wat heeft dat voor consequenties voor games???

Athlon 2500+
512 ddr 400
msi kt4v mobo
directx 9.0b
xp pro

grt
elbert kok

Mobo drivers geinstalleert/geupdate?
Andere videodrivers geprobeert?
Heb je Service pack 1 geinstalleert staan?

ja alles is upto date hij haalt iets van ruim 1100 punten, dus ik denk dat hij wel alle spellen speelt omdat met de vorige kaart er ook geen problemen waren. De eerste test, met die vliegtuigen gaat met pl.m. 60 f/s. Ik doe dit even uit mij hoofd want heb de juiste getallen niet. De spellen zijn ook even niet voorradig en ik vermoed dat die testen 2 3 en 4 directx 9 testen zijn ?? Maar dan kan je het niet een directx 9 kaart noemen dacht ik zo.

grt
elbert kok

Geplaatst door crash
Mobo drivers geinstalleert/geupdate?
Andere videodrivers geprobeert?
Heb je Service pack 1 geinstalleert staan?

Ik zie dat jij een:

Nvidia GeForce2 MX/MX 400 64mb.(Te leen voorlopig), hebt hoeveel punten haal je met dat systeem ??

grt

elbert kok

Ook uit m'n hoofd ik dacht net iets boven de 1100 punten.
De f/s was bij mij ook laag, maar speel spellen zoals Call of Duty, NFSU, UT2003 probleemloos.

De videokaart kan gewoon niet beter. De FX5200 mag je niet eens een DX9-kaart noemen. DX9-games kunnen grote problemen opleveren voor je kaart, aangezien deze het niet gaat trekken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan