[GF2MX400] Strepen, kleuren en andere troep.

Status
Niet open voor verdere reacties.

BrEeZeR

Inventaris
Lid geworden
27 apr 2001
Hey,

Mijn Geforce 2 gaat al een tijdje mee, maar de laatste tijd begint hij wat kuren te vertonen.

Als de PC eenmaal aanstaat en het beeld goed is is er niks aan de hand, maar als je de PC uitschakeld en weer aandoet is het beeld (In het BIOS al) helemaal gestreept en met rare kleuren enzo.. weinig van te lezen zegmaar.

Kabel zit goed, ander fannetje al opgezet.. maar niks !

Heb nu maar een TNT2 erin zitten die ik gelukkig nog had liggen.. maar das ook niet alles.

Is deze kaart gewoonweg stuk ? Of kan het nog ergens anders aan liggen.

Greetz,

Dennis

Voor verdere specs > systeem.

Als ie in de bios al kuren begint te vertonen, vrees ik het ergste.
Je zou nog eens kunnen proberen het agp-slot schoon te maken, maar als de tnt het wel goed doet denk ik ook niet dat dit een oplossing kan zijn.

Hmm, was dr al bang voor.. kan het oververhitting zijn geweest? Het fannetje deed het ook niet al te best meer volgens mij.

Wat ik dan raar vind is dat hij het perfect doet totdat je de stroom eraf haalt en de pc weer aanzet.. en na veel geduld en resetten werkt het soms eens en dan ook gewoon weer goed :confused:

Dat is wel vreemd inderdaad.
Maar omdat de kaart tijdens de bios al kuren begint te vertonen duidt er toch wel op dat er meer aan de hand is zou ik dan weer denken, omdat er tijdens de weergave van de bios het minimaal van de kaart wordt gevraagt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan