GF8600GT, heb ik er goed aan gedaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tommatje

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2008
Hallo,

Ik heb vandaag op alternate een ASUS GeForce 8600 512MB bestelt voor 70 euro. Maar is deze kaart eigenlijk wel goed begin ik nu te twijfelen. De games die ik erop wil kunnen spelen zijn:

GTA San Andreas
RollerCoaster Tycoon 3
Rail Simulatror

De onderstaande games hoef ik niet perse op de beste instellingen, maar 1280X1024 zou wel fijn zijn:
CoD4
Crysis.

Gaat dat lukken met een 8600GT???:confused:

Alvast bedankt!:thumb:

EDIT: PS hier nog een link: http://www.alternate.nl/html/product/Grafische_kaarten_nVidia_PCIe_-/Asus/EN8600GT_MAGIC-HTP/-1065752/?articleId=-1065752&tn=HARDWARE&l1=Grafische+kaarten&l2=PCIe&l3=NVIDIA

Laatst bewerkt:
Zonder Problemen:

GTA San Andreas
RollerCoaster Tycoon 3
Rail Simulatror

CoD 4 gaat wel lukken maar niet heel goed denk ik.
Crysis wordt knijpen met die kaart vermoed ik aangezien een GTX nog moeite met het spel heeft.

Hoi,

Je had beter een 8800 kunnen halen, voor een paar tientjes meer!
Maar dat is mijn mening.
Crysis zul je denk ik met moeite of niet kunnen spelen met die settings!
Zorg in ieder geval dan ook voor genoeg voeding power en airflow !

Ik heb ook een nieuwe voeding aangeschaft, ik heb nu een 250Watt, die kaart gebruik ong 50Watt stressed, en ook met een eventuele processor upgrade in het vooruitzicht heb ik er een 400Watt voeding bij gekocht:thumb:

Maar CoD4 en Crysis op 1280X1024 op low moet hij toch wel kunnen trekken?:(

De reden dat ik geen 8800 heb genomen is omdat hij te groot is, hij zal mijn HDD raken...

Laatst bewerkt:
Hoi,

Op zich is de 8600gt geen verkeerde kaart, cod4 zal ie wel kunnen trekken denk ik. Echter crysis is natuurlijk wel één van de zwaarste spellen! Ook op low zal ie er denk ik best moeite mee hebben! Maar waarschijnlijk net te spelen. Let daarbij wel ff op de temperatuur van de kaart! |De 8600 serie staan erom bekent dat ze erg heet kunnen worden!

Oke.

Ik heb ook speciaal de uitvoering genomen met een fan erop, inplaats van een ?heathsink?.

Ik zal Crysis wel gewoon proberen en als ik te weinig FPS krijg zet in hem wel op 1024 x 786 als hij 1280x1024 niet kan trekken:)

Groeten en bedankt:thumb:

Om er nog even op terug te komen.

Ik heb nu de 8600GT binnen en ik kan Crysis spelen op 1280x1024 met de Advanced setting op Low en dan heb ik ong 25/30 FPS:)

Oke dan!:thumb:

Niet slecht toch?!!:p
Als alles gewoon goed te spelen blijft, is het alleen maar mooi meegenomen.;)

Veel plezier ermee verder.:D

Om er nog even op terug te komen.

Ik heb nu de 8600GT binnen en ik kan Crysis spelen op 1280x1024 met de Advanced setting op Low en dan heb ik ong 25/30 FPS:)

Probeer eens bepaalde instellingen wat hoger: ze zijn veel mooier en halen de framerate niet ver naar beneden. bv. texturen, shaders, water, ...

Ja ik heb alles in het linker rijtje nu op Mid staan behalve Textures, die staat op High. Rechterrijtje staat alles op Low behalve effecten, die staat op Mid.

Heb nu ongeveer 18 FPS en ik stoor me daar niet aan, het is nog goed speelbaar voor mijn doen dan. Een ander zou dat mischien wel veel te weinig vinden:D

Maar bedankt voor de tips!!!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan