Ghost 10.0 installatieprobleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter jokui
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jokui

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2002
Tot voor kort gebruikte ik Ghost 10.0 tot grote tevredenheid.Echter toen mijn computer XP vastliep, moest ik alles terug zetten naar de fabrieksinstellingen. Hierna lukt het mij niet meer Norton Ghost te installeren.De melding: Interne fout 2753 VPRoVC.exe verschijnt!
Wie o wie weet de oplossing??

Eerst even een andere vraag: waarom heb je Ghost niet gebruikt toen je computer vast liep? Daar is het toch juist voor??

Norton Ghost 10.0 install.probleem

Ook Ghost en mijn externe schijf met backups werkte niet meer!

Images máken is slechts de helft van het werk.
Heb je ook getest of je ze via een bootfloppy of bootstick ook weer kon terugplaatsen?

Op die manier kan je net zo goed géén Ghost installeren want als je het nodig hebt, kan je er niet meer bij!

PS weet je zeker dat je je foutmelding correct hebt overgenomen en is het geen: vprosvc.exe ???

Hallo Arctic Joe,

de melding heb ik inderdaad niet goed overgenomen.Het moet zijn: VProSvc.exe
Ik hoop dat je me verder kunt helpen?

Download eens even microsoft installer cleanup dat je hier kan vinden.Installeer het en kijk of een verwijzing ziet naar Ghost of Symantec (pas op indien je nog andere symantec producten hebt geïnstalleerd verwijder enkel de vermelding naar Ghost. Zoja selecteer deze door met je linkkermuisknop op te klikken druk op remove en bevestig de waarschuwing. Herstart je pc en probeer de installatie opnieuw.

Hallo jokui, op de site van www.symantec.com kan je bij "support" je programma en versie opgeven, en dan vind je onder "Internal Error 2753" een tweetal tips.
Eentje ervan is om met een removal tool de afgebroken install volledig te verwijderen.
Deze kan je daar downloaden.

Norton Ghost 10.0 install.probleem

Hallo Niels en Arctic Joe,

ik heb jullie advies opgevolgd en het werkt weer.
Bedankt!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan