Ghost 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

whatnames

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2007
Ik heb ghost 10 geinstalleerd op de harde schijf C. Als ik een backup maak plaats ik die op de externe harde schijf. Nu het probleem: Als mijn harde schijf c gecrascht is, ben ik dus ook mijn ghost 10 kwijt immers die staat in programfiles op C. Hoe kan ik kan de backup terugplaatsen want daarvoor heb ik Ghost nodig.
alvast bedankt

Heb je niet de mogelijkheid om een cd te maken in ghost waar je van kan opstarten, paragon drive backup heeft dat nl wel.

Zelf gebruik ik True Image, maar volgens mij heb je bij Ghost altijd de (een) boot cd-rom nodig om om de back-up terug te zetten, kijk eens in de 'help'.

De standaard ghost bootdisk herkent niet de images op de externe harddisk, wel de andere programma.s.
Wat nu? En hiren bootcd weet ik niet hoe dat werkt

Kopen........................misschien ???

die hirens bootcd is best wel ff werk om te maken en dan weet ik nog niet met zekerheid of het gaat aangezien je laatste reactie...
Maar die cd moet je zelf ff zoeken op google want die link mag ik hier niet geven

Ik heb inmiddels een iso bestand van ghost 10 op cd kunnen branden en daarmee is het probleem opgelost. Bedankt voor alle suggesties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan