Ghost cd maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

dingesvandinges

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2006
Hoi,

Ik heb Ghost uitgevoerd en heb nu 3 bestanden over! Prima lijkt mij.
Maarn u wil ik ze zo op cd zetten dat als ik de volgende keer me pc boot met de cd er niks maar dan ook niks meer aan hoef te doen. Dus cd erin en hersteld maar.

MVG Tim

dat had je ghost moeten laten doen,dus direct naar cd of dvd laten schrijven.

Ik voel een vraag ergens?

jaaa....

Dus las ik dan de cd ergens in stop dan hoef ik alleen te booten vanaf cd en verder niks? geen toets indrukken of iets.

Tim

Als ik het goed begrijp van http://go.to/wintips moet ik nog steeds de *.*gho handmatig terug zetten (uitpakken) om een schoone harddisk te krijgen!

Maar ik zoek een programma dat een cd maakt
en dat ik de cd erin doe en dat alles maar alles ook vanzelf loopt verder geen image meer toewijzen, dus gewoon cd erin en hij zet windows terug!

MVG Tim

Laatst bewerkt:
Maar ik zoek een programma dat een cd maakt
en dat ik de cd erin doe en dat alles maar alles ook vanzelf loopt verder geen image meer toewijzen, dus gewoon cd erin en hij zet windows terug!
Dat zal niet gaan, ook niet met de nieuwste Ghost versie. Je zal toch moeten aangeven waar de image staat. De nieuwste Ghost versie kan wel vanaf de installatie cd-rom opstarten, maar je zal toch aan moeten geven dat de backup op cd staat. Zelf heb ik alleen slechte ervaring met het terug zetten van een backup, vanaf cd-rom.:(

Dat zal niet gaan, ook niet met de nieuwste Ghost versie. Je zal toch moeten aangeven waar de image staat. De nieuwste Ghost versie kan wel vanaf de installatie cd-rom opstarten, maar je zal toch aan moeten geven dat de backup op cd staat. Zelf heb ik alleen slechte ervaring met het terug zetten van een backup, vanaf cd-rom.:(

Hoi,

Ja ik heb nu de Dos-versie van Ghost 8.0 zeg maar en die start ik vanaf het opstart menu microsoft windows 98 (BOOTcd)

Maar op school hadden ze het ook zodra ik iets meer weet zal ik het melden zal het eens vragen! Verdere tips zijn altijd welkom.

En wat is dan symantec recovery cd (disk)?

MVG Tim

Mischine hebben ze iets met een "Autorun" en Batch bestand" gedaan. het kan ook een orginele herstel cd-rom zijn, die bij het systeem geleverd is.
wat is dan symantec recovery cd (disk)?
Symantec is de producent van Norton Ghost. De recover disk, kun je afhankelijk van de Ghost versie in het programma maken of het is de installatie cd-rom zelf, die je als rescue disk kunt gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan