Ghost image file openen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

doke2

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2003
Berichten
71
'k Heb mijn schijf 80 Giga verdeeld in een C: en D: schijf. Op de D: staat een image van mijn C:, van een tijdje geleden.
Nu zitten daarin gegevens die 'k zou willen bekijken. Is dat mogelijk , zonder dat 'k mijn C: opnieuw overschrijf met die vorige image .?????
Wanneer 'k de D: open krijg ik :
Beeld Ghost image file 2.097.144 Kb,
daaronder Beeld 01 Ghost spanned Image file 2.097.144 Kb, daaronder Beeld 02 Ghost spannede image file 943.965 Kb ...

Wie kent de oplossing ?

Groetjes en bedankt
 
Volgens het onderstaande stukje tekst wat ik van www.breekpunt.nl heb gehaald kan dat dus.

Tenslotte willen we nog even de aandacht vestigen op de Ghost Explorer. Dit is een soort van Windows Verkenner waarmee u een reservekopie kunt openen en bekijken. De Ghost Explorer komt vooral van pas wanneer er slechts een bestand op uw systeem niet in orde is. Het is dan gekkenwerk om een hele reservekopie terug te zetten. U start de Ghost Explorer, opent de reservekopie en gaat naar het bestand dat niet meer orde is. U selecteert dit bestand en kiest voor extract. Alleen dat ene geselecteerde bestand wordt teruggezet.

Dit zit dus in de nieuwste versie van GHOST.
 
ghost explorer

Open je norton ghost en kies bij Ghost Utilities de Norton Ghost Explorer.:)
 
Ok is me gelukt door gebruik van Norton Ghost explorer...maar 'k heb 't bestand, dat 'k zocht, niet gevonden ....

Bedankt.
 
Welk bestand zoek je juist?
Staat bij mapopties "toon verborgen bestanden" aangeduid?
 
Als mijn D: partitie is geopend, vind 'k nergens ...'Mapopties'... of zoek 'k verkeerd ?
 
je vind mapopties onder configuratiescherm.
:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan