GHOST mount HDD verkeerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

firest0rm

Meubilair
Lid geworden
6 mrt 2007
Berichten
7.725
hallo
ik heb net een image gemaakt met ghost 11.5 maar nu ik hem op de andere pc's wil installeren erkend hij geen files op de HDD hij zecht ook elke keer als ik de image wil zoeken dat de HDD verkeerd gemount is en ik hem moet force mounten en hierdoor zie ik geen enkele files
 
Voorop gesteld; het is niet mogelijk om de image van een pc naar een andere pc te verhuizen. Dat wil zeggen, als je praat over de image van het besturingssysteem zoals XP. Wanneer je XP installeert en daar een image van maakt heb je te maken met drivers van hardware die op een andere pc misschien niet aanwezig is en dat geeft sowieso conflicten.

Maak je een image van een 2e partitie waar alleen maar bestanden op staan en geen XP (oid) dan zou het wel moeten werken.
 
Voorop gesteld; het is niet mogelijk om de image van een pc naar een andere pc te verhuizen. Dat wil zeggen, als je praat over de image van het besturingssysteem zoals XP. Wanneer je XP installeert en daar een image van maakt heb je te maken met drivers van hardware die op een andere pc misschien niet aanwezig is en dat geeft sowieso conflicten.

Maak je een image van een 2e partitie waar alleen maar bestanden op staan en geen XP (oid) dan zou het wel moeten werken.

nee alle pc's hebben de zelfde specs

ik heb 2 partities 1 waar xp op staat en een lege partitie voor de image van ongeveer 5 gb

maar ik weet al wat er mis is gegaan als je partities hebt gemaakt met partition magic dan moet windows xp de HDD en clusters even checken voordat ghost de 2 partities goed herkend en mount dus probleem opgelost
als gaat om partities lezen dan moet je de pc altijd goed afsluiten :p

en ja het is wel mogenlijk om de image van de ene pc naar de andere te plaatsen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan