Mijn zoon heeft een nieuwe Packard Bell met daarop Windows Vista Basic. Het is een Dual Core 1.6Ghz pc met meer dan 3 Gb aan intern geheugen en een videogeheugen (Nvdia Ge Force.......) dat variabel is, maar tenminste 512MB bedraagt.
Hij heeft nu 2 games gekocht,
Tom Clancy's Ghost Recon Most Advanced Warfighter 2 en 3.
Beide games doen het niet naar behoren. Als je het spel aanklikt komen er filmpje-achtige beelden, soldaten die in een landende helicopter zitten enzo.
Deze beelden gaan heel erg traag.
Eenmaal op de grond aangekomen, begint het feitelijke spel, maar ook hiervoor geldt hetzelfde: de personen lopen heel langzaam, bewegen heel langzaam etc.
Het spel draait in een soort slow-motion.
Als ik ga detecteren waar 'm dit precies in zit, wordt een tekort aan CPU gemeld.
Het spel vereist volgens de gegevens een processort van 2.0Ghz.
Zoals ik al zei, hij heeft een Dual Core van 1.6Ghz.
Is dit dé oorzaak van de slow motion en zo ja, is er uberhaupt wat aan te doen opdat hij deze zo gewilde spellen eindelijk goed kan spelen??
Zo nee, weet iemand waar ik de spellen tegen een redelijke prijs kan verkopen, want eens uit het plastic neemt de winkel de spellen niet terug.
Namens mijn zoon alvast hartelijk dank!
Hij heeft nu 2 games gekocht,
Tom Clancy's Ghost Recon Most Advanced Warfighter 2 en 3.
Beide games doen het niet naar behoren. Als je het spel aanklikt komen er filmpje-achtige beelden, soldaten die in een landende helicopter zitten enzo.
Deze beelden gaan heel erg traag.
Eenmaal op de grond aangekomen, begint het feitelijke spel, maar ook hiervoor geldt hetzelfde: de personen lopen heel langzaam, bewegen heel langzaam etc.
Het spel draait in een soort slow-motion.
Als ik ga detecteren waar 'm dit precies in zit, wordt een tekort aan CPU gemeld.
Het spel vereist volgens de gegevens een processort van 2.0Ghz.
Zoals ik al zei, hij heeft een Dual Core van 1.6Ghz.
Is dit dé oorzaak van de slow motion en zo ja, is er uberhaupt wat aan te doen opdat hij deze zo gewilde spellen eindelijk goed kan spelen??
Zo nee, weet iemand waar ik de spellen tegen een redelijke prijs kan verkopen, want eens uit het plastic neemt de winkel de spellen niet terug.
Namens mijn zoon alvast hartelijk dank!