ghost

Status
Niet open voor verdere reacties.

taxi

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2005
Berichten
18
Hoi
Ik heb een backup gemaakt van mijn C schijf en wilde deze na formatteren weer terugzetten - kreeg ik het bericht dat symantec problemen veroorzaakt en werd de installatie afgebroken - ik heb bij start/zoeken naar symantec gezocht maar nergens gevonden. Nadat ik gisteren mijn hele pc weer heb geinstalleerd wilde ik een nieuwe backup maken en dat werd ook afgebroken door symantec terwijl ik al 2 cd's gebrand had. Ik heb windows 98se en noadware geinstalleerd
HELP :confused:
welk programma moet ik verwijderen om dit te voorkomen
groetjes taxi
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat je probeert om een image te maken in windows. Dat kan problemen veroorzaken. Start op in DOS (of nog beter, van een DOS bootdiskette) en start ghost van daaruit.
 
ik heb het gestart via de opstartdiskette in dos en de niet gecomprimeerde versie gebruikt - van die image in windows moet ik nog ff nagaan - heb het direct naar de brander gedaan maar zal het eerst uitproberen door op te slaan in mijn D schijf
 
Ik denk dat het opgelost is - er stonden nog div. dingen in temp en die moet nagenoeg leeg zijn. De backup lukte nu wel. Mijn C schijf ga ik niet leeggooien om het uit te proberen - dat doe ik wel als het nodig is en dan moet blijken of het lukt alles weer terug te zetten
Bedankt voor het meedenken
Groetjes taxi
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan