Ghz of Mb-ram??

Status
Niet open voor verdere reacties.

knightfightx

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2006
Nou kijk, hallo,

ik heb 1.2 ghz ( weet ik, weining.....:( :( :( ) ik heb windows xp.

Maar ik had eerst 265 ram, en nu 512, is mijn computer dan sneller? ik voel er maar weining van. En wat betreft de spelletjes, zullen die wat sneller lopen, of ligt het puur aan hoeveel Ghz je hebt?

Bedankt ;)

Beide niet, de totale configuratie bepaald de snelheid, ook de chipset op het moederbord doet daar aan mee, heeft niet zo veel te maken ghz'tjes, alleen zeidelings.

chipset op het moederbord doet daar aan mee?
Wat bedoel je daar mee?

En ik d8 altijd dat het hoeveelheid RAM geheugen de snelheid van de spelletjes beinvloedde :O

Alles bepaald de snelheid van uw PC, zoals Lange Pier zegt, de chipset (maar daar kan je weinig aan doen), de snelheid van de CPU (enkel door een snellere te plaatsen kan je de snelheid van de pc opdrijven), de hoeveelheid en de snelheid van het geheugen (zoals je zelf stelt), maar ook het harddisk-systeem (1 HD, 2 HD's, raid, ...), en, voor spelletjes zeker, de VGA-kaart. Je kunt zelf nagaan waar de zwakke plek zit door de prestatie-monitor op te starten (configuratiescherm\systeembeheer\prestaties). ff mee spelen, en uw favoriete spelletje starten, en je ziet meteen waar de zwakke plek zit.

Jan

oo bedankt ;)

hoe do ik dat dan precies, ik snap et niet?

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan