Ghz

Status
Niet open voor verdere reacties.

masterkrabje

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2005
ik wou eigenlijk weten of GHz belangerijk is om speletjes zoals Medal of Honor pacific asault mee te spelen ik heb een comp met 1.79 en 2.5 GHz

ik zou ervoor zorgen dat je minstens de waarde hebt die op je verpakking van het spel staat.

Jha dat is 1.5 GHz maar wou ff weten wat beter is en waardoor het spel dus ook beter speelt

ram geheugen kan soms ook nogal is helpen.

jha ik heb helaas maar 256 op bijde computers maar weet helaas niet hoe ik dat kan uitbrijden

Nieuw geheugen bijkopen, kast openschroeven, kijken waar je huidige geheugen zit en in het slot er naast pluggen? Zoek wel ff uit wat voor geheugen je nodig hebt....

tnx maby ik heb nog een oude comp staat niet aangesloten en doe ik niks mee daar zal dus dan ook nog wel geheugen inzitten denk ik kan ik daat wat mee of niet

kast opengooien zien of er plaats is.
zijn rechtstaande plaatjes op je moederbord.
Normaal zijn hiernaast nog slotjes vrij
Daarna zie je met everest welk geheugen je hebt en je loopt naar de winkel ik wil dat geheugen. even inklikken zien of het goed werkt en klaar
http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=1&lang=en
reken wel het kan soms al aardig wat kosten ik heb bv ooit 170 euro betaalt voor 64 mb voor een pentium. terwijl je voor de helft van die prijs een latje van 512 voor een nieuwe pc kan kopen

Ik denk het niet, maar zoals ik al zei, je zal eerst moeten uitzoeken wat voor geheugen je hebt...

jha zal wel ff een keer kijken heb net een nieuwe videokaart gekocht dat ik maandag krijg en dat is een ATI Radeon 9800 pro weet niet of het een goede keuze is maar anders kan in geen medal of honor pacific asault spelen en zit dus krap bij kas
maar toch bedankt

en dit is mijn geheugen

Fysiek geheugen:
Totaal 255 MB
Gebruikt 202 MB
Vrij 52 MB
Percentage 79 %

Wisselbestandgrootte:
Totaal 618 MB
Gebruikt 193 MB
Vrij 424 MB
Percentage 31 %

Virtueel Geheugen:
Totaal 873 MB
Gebruikt 396 MB
Vrij 477 MB
Percentage 45 %

Problemen en Suggesties:
Suggestie Installeer meer intern geheugen om de prestaties te verbeteren.

Je voornalaatste bericht zegt helaas nog weinig over je type geheugen, er is wel een progje voor, maar dat weet ik ff niet uit m'n hoofr.
Als je meer gigaherzen wil zal je echt een andere cpu moeten hebben of overklokken, maar of dat verstandig is....

Die ATIkaart is trouwens een best ding, heb ik er ook in zitten ;)

dat is dus mooi dat ik een goede keuze heb gemaakt geeft ut trouwns een mooi beeld die videokaart

Jazeker, ik heb hiervoor altijd geforcekaarten gehad en kan zeggen dat de ati beter presteert, maar dat komt vooral doordat de atikaarten beter zijn in 2D.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan