Gif-bestanden werken niet in Office 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

xtrahans

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2008
Ik had in outlook 2003 een handtekening gemaakt met een gif-afbeelding (Handje met gezichtje dat zwaaide). Het is mijn vaste handtekening. Nu ik 2007 heb geinstalleerd, werkt het gifbestandje niet meer. Hoe kan ik dit weer goed krijgen?

Om onderstaand bestandje gaat het:
kijk-daar.gif

Terug naar 2003 ? :o

Je wou hem dus gewoon onder elk mailtje hebben staan ?
En nu zet hij hem er als bijlage in of zit de fout ergens anders ?

Dat klopt je ziet alleen het gezichtje en het handje en verder beweegt er niets. De mensen aan wie ik een email stuur en het mailtje dan openen in 2003 zien het wel bewegen.
Het is toch van de knotse dat het bestandje het wel doet in 2003 en niet in 2007. 2007 Moet toch een verbetering zijn van 2003? Of heb ik het helemaal mis?

Laatst bewerkt:
Dat betekent dat mensen met 2007 het handje nooit hebben zien bewegen :o

Dit komt omdat er een beveiligings verbetering in Outlook is gekomen.
Voor 2007 was de standaard editor "Internet Explorer" hierdoor zijn er een heleboel bugs mogelijk in outlook ;)

In 2007 hebben ze dat omgezet naar Word waardorr de ondersteuning voor animated gifs verdwenen is. je kunt de editor wel omzetten naar IE als je dat wil maar dat zullen alle anderen ook moeten doen als ze jou gifje willen zien bewegen

Dus ik zal er mee moeten leren leven. Jammer was een goed programma. Ik ga dus weer terug naar 2003.:shocked::(:evil:

Dat heeft geen zin als iedereen om je heen naar 2007 gaat.

Dit komt omdat er een beveiligings verbetering in Outlook is gekomen.
Voor 2007 was de standaard editor "Internet Explorer" hierdoor zijn er een heleboel bugs mogelijk in outlook ;)

In 2007 hebben ze dat omgezet naar Word waardorr de ondersteuning voor animated gifs verdwenen is. je kunt de editor wel omzetten naar IE als je dat wil maar dat zullen alle anderen ook moeten doen als ze jou gifje willen zien bewegen

Hoe kan ik deze dan omzetten naar IE?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan