Gif plaatjes invoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnncops

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2004
Berichten
199
Hallo, wie kan me vertellen hoe ik gif bestandjes die ik heb opgeslagen kan gebruiken om mijn emails op te leuken.
Groet, Johnn.
 
Open nieuwe email. Invoegen Afbeelding of illustratie, afhankelijk van je email-cliënt.
 
bedankt voor je reactie, mijn email programma is live. Wanneer ik op invoegen klik wordt het bestandje in de balk gezet en ik wil het uiteraard in mijn mail verwerken. Heb je nog een andere optie voor me?
 
Dat werkt dus niet, als ik kopieer en wil plakken in mijn mail klik ik met rechts maar de optie plakken is niet mogelijk. Weet je nog een andere optie?
 
Geen idee. Zelf werk ik met Outlook 2010 en daar werkt het goed.
 
Als je een nieuwe mail opent krijg je een balk te zien.

Opmaak Foto's Indeling

Klik is op foto's;)
 
Ik werk met een live acoount en daar kan ik deze optie niet ontdekken. Andere suggestie?
 
Misschien wordt het gewoon niet ondersteund?
 
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Je kunt niet alles in het leven hebben:confused:
Bedankt voor je reactie, groet Johnn.
 
Voila

En mijn vraag was wat gebruik je om de email teschrijven
Een webbrowser of het programma op de pc?
 

Bijlagen

  • hotmailfoto.PNG
    hotmailfoto.PNG
    6,1 KB · Weergaven: 39
Ik snapte even niet wat je bedoelde, heb de foto bekeken. Als ik op deze optie klik verschijnt er rechts een menuutje waar ik of een illustratie of foto kan kiezen.
 
Ik ga er mee aan de gang na het eten, laat je weten of het is gelukt.
 
Sorry dat het zo lang duurde, ik heb een virus op mijn p.c gehad en ben net klaar met opnieuw installeren. Ik heb je optie geprobeerd maar kom er niet uit. Bedankt voor je reactie en tips.
Groet, Johnn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan