gif plaatjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

dora50

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2004
Berichten
12
Hallo, ik heb probs met bepaalde sites, in outlook , krijg ik een mail binnen met een link erbij , die kan ik niet aanklikken, dus kopieer ik hem maar en dan lukt het wel, ten 2e, op bv www.marktplaats.nl zie je links bovenaan , plaats advertentie staan , die zie ik dus ook niet meer staan , alleen help /voorwaarden staat er.nu heb ik een andere browser geinstalleerd , zie ik wel plaats advertentie staan maar links bij emails gaat weer niet. Kan het zijn dat het iets te maken heeft met gif plaatjes, ik ben een mega leek wat pd betreft dus graag antwoord eenvoudig aub. Ook bv op www.sterrenbeurs.nl zie je een sms spel links staan die moet knipperen( heeft overigens wel gewerkt bij mij) maar nu dus ook al niet meer, ook op de site van mijn man, www.opdorp.com kan hij niet op zijn eigen logo inloggen want die staat er maar voor de helft,wie kan mij helpen aub, ik heb internet explorer geupdate, windows ook
 
Dora,

Het is niet nodig om nogmaals je vraag te stellen. Je kunt verder gaan in het topic wat Gezina aangeeft
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan