gif

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea41

Verenigingslid
Lid geworden
4 jun 2001
Hoi,

Ik weet niet of ik hier goed zit, maarreh...
Van internet wil ik een leuk gifje opslaan, maar het lukt me niet. Ik kan dat alleen als een bmp. Nu heb ik al een zoekopdracht gegeven en al diverse threads gelezen, maar het lukt me nog steeds niet. Ik heb W98 en ook al de tijdelijke internetbestanden verwijderd. Wat dat er mee te maken heeft, begrijp ik trouwens ook niet... Wie helpt mij om dit op een simpele manier op te lossen...?

groetjes, Thea.

Is dat alleen bij dat ene gifje of allemaal? Ik kom dat ook wel eens tegen, terwijl ik net de boel geruimd had qua tijdelijke internet-betanden, geschiedenis en cookies. Of het is gewoon een .bmp. Volg anders idd de tips van Rruud.

Plaatje naar hier uploaden wil niet, gaat toch om die headbanger op 't toetsenbord?
Is idd een .bmp als ik deze wil opslaan! En het is wel een gifje, conclusio logico, ligt niet aan jou.

Het ligt aan die site denk ik ,bij mij lukt het ook niet,maar ga ik naar een andere site met animated gifs dan werkt het wel ,dus is een fout van die site is mijn conclusie.

werkt hier inderdaad ook niet.

met een download manager krijg je het gifje wel binnen.

pe.

:)

attachment.php

Zat nog in een mappie.

Bijlagen

• me.gif
    me.gif
    7,1 KB · Weergaven: 59
Ik heb 'em van een andere site gehaald, en daar kon ik hem wel onder gif opslaan.:D
Met jullie hulp en gewoon even verder surfen en dan lukt het wel...:thumb:

Bedankt,
groetjes van Thea.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan