Giga Bytes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soleiman

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2007
Hallo,

ik had 40 GB op me pc en nu maar 10 hoe krijg ik ze terug?

Staat er bij de capaciteit ook maar 10 GB?:

Rechtsklikken op hardeschijf in Deze Computer en klikken op Eigenschappen:

schijfruimtemb8.png

Laatst bewerkt:
Welke windows heb je op je computer staan?
Wat heb je gedaan voordat die 30 gig weg waren?

Geef eens wat meer informatie.

Mijn pc valt ook van zelf uit :( weten jullie het?

PC opeens uitvallen kan heel veel verschillende oorzaken hebben.

Valt je pc uit en blijft je pc dan uit of start de pc automatisch opnieuw op, in dat geval:

Ga naar Start --> rechtsklik op Deze Computer --> Eigenschappen --> tabblad Geavanceerd --> en kies voor Instellingen onder het kopje Opstart- en herstelinstellingen --> haal dan het vinkje weg voor de regel De computer automatisch opnieuw opstarten.

En kan je wat duidelijk zijn met de omschrijving van je probleem, 't is allemaal een beetje vaag zo.

Mijn pc valt ook van zelf uit :( weten jullie het?
Je bent daar ook bezig met dat probleem, het lijkt me niet verstandig om nu ook in dit draadje met dit probleem verder te gaan.
Er worden hier verschillende suggesties en vragen gegeven, als je daar nu eerst eens concreet antwoord op geeft. :)

o oke :)

ik heb windows XP

en ik heb helemaal niks geen fotos videos of muziek :S

het is helemaal leeg en er zinn tog giga bytes weg en gistere had ik er 10 en nu 4 :S

En wat bedoel je daar mee?
Als je hulp hiermee wil hebben zal je toch iets uitgebreider moeten zijn.

Maak eens een screenshot van het scherm van Treesize ( of gebruik het vergelijkbare Showman ).En voeg die screenshot toe aan de bijlage ( bij Beheer Bijlagen ).

* Vraag is opgelost *

:)

** Knip **

Laatst bewerkt door een moderator:
Waar ging de ruimte naar toe en hoe heb je hetnou uiteindelijk opgelost?:thumb:

bij software was een of andere giraf autotheorie ofzo :S en die heb ik verweiderd en
aresp2p en kazaa enzo allemaal

Dan waren het waarschijnlijk nog te downloaden files waarvoor alvast schijfruimte gereserveert was. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan