gigabyte 990fxa-ud3 moederbord - problemen met front usb's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hackerx72

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2007
Beste helpmij

Onlangs heb ik met de hulp van deze forum een nieuw systeem aangekocht en in elkaar gestoken. Elk onderdeel werkt perfect, van de grafische kaart tot elke draaiende fan maar er is 1 onderdeel op alles na dat maar niet wil werken. Namelijk, de 2 front usb poorten die in mijn case zijn gebouwd.

Eerst had ik wat problemen met de kabels op de juiste manier aan te sluiten maar uiteindelijk werkte de poorten wel want ze reageerden als ik er een usb apparaat in stak. Maar het maakt niet uit welke usb ik er in steek, mijn systeem blijft de melding geven "USB device is not recognized"

Als ik naar mijn device manager ga is er dus wel degelijk een "unknown device" te vinden met het type "Universal Serial Bus controllers".

Ik heb al alles geprobeerd om dit op te lossen, ik heb zo goed als elke verbinding op alle hubs getest, drivers gedownload en zelfs een driver utility achter defecte drivers laten zoeken maar niets helpt.

Enig idee wat dit probleem kan zijn?

Heb je de case zijn USB poorten wel op de juiste socket van je moederbord geprikt? Ik heb de GA-990FXA-UD3 ook en al mijn USB's doen het, zelfs USB 3.0,

Heb je de case zijn USB poorten wel op de juiste socket van je moederbord geprikt? Ik heb de GA-990FXA-UD3 ook en al mijn USB's doen het, zelfs USB 3.0,

Ik heb ze praktisch in elke socket al eens geprikt. Al mijn usb poorten achteraan werken maar de usb poorten die ingebouwd zijn in de case werken niet, degene die ik moet inprikken dus. Heb al de drivers proberen te updaten, werkte ook niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan