Gigantisch groot probleem, niks meer mogelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

AcerProbz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 feb 2012
Berichten
1
Beste gebruikers van Helpmij,
help MIJ!

Hier volgt het probleem:
Vorige week, begon mijn Acer Aspire 5541G ineens raar te doen. Af en toe stond hij vast en zei hij: "Windows werkt niet meer". Het gebeurde steeds vaker, dus resette ik mijn laptop naar de fabrieksinstellingen. Bij het proces, stond hij vast op 99%. Na een heel lange tijd deed ik hem handmatig uit. Toen ik hem weer opstarte kwam dit probleem: "Windows kan niet worden opgestart, voer een Windows herstel disc in en druk op een knop." Ik heb er een gemaakt, via een Acer Aspire 5541G (een zelfde laptop), en de opties voor Systeemherstel starten op. NIKS werkt!


Opstartherstel: "Deze computer kan niet hersteld worden".
Systeemherstel: Er zijn geen eerdere tijdstippen...
Herstellen met systeeminstallatiekopie: Heb ik nog niet geprobeerd, maar dat gaat max. 71GB kosten, dus wordt dat een portable hard drive, van 50 euro, nog even mee wachten dus.
Windows Geheugencontrole: Gaat hem niet worden.
Opdrachtprompt: -
Recovery Management: Kan niet klikken op "Completely restore system to factory defaults" en ook niet op "Restore operating system and retain user data".

Wat zijn mijn opties?
 
Het kan zijn dat je interne harde schijf is overleden. Dat kan je met een Linux live CD controleren. Maar de kans is groot dat het het geval is. Dan kan je misschien beter eerst een nieuwe harde schijf kopen en proberen Windows op de nieuwe schijf te zetten. Achteraf kan je nog proberen, of je iets van je oude harde schijf kan redden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan