Gigaset 2000S afmelden op basis 3010 Micro

Status
Niet open voor verdere reacties.

frans.hofman

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2002
Heb een aantal 2000C apparaten en een Gigaset 3010 Micro basisstation op de kop getikt om telf. boek over te kunnen seinen. Nu wil ik de handset nol wijzigen. Dus moet ik afmelden maar met de 2000C lukt dit niet.
De kode uit de handleiding 2000S SET #72 werkt niet.
Ook de code van de 3000 serie werkt niet. Wie heeft er nog ideeen hoe deze af te melden ?

Moet 2000 S zijn

Sorry met al die letters. De 2000 C met grote display gaat goed Maar dus niet de 2000 S (standaard) die heeft een 1 regelig display en geen menu zoals de C versie. Hier moet ik dus met codes werken en volgens de 2000 S handleing set (knopje linksboven) # 72 maar bij het intikken van de 7 zegt ie PIEP gaat niet verder.

Gevonden en pag 58 t/m 66 even geprint maar op kantoor laten liggen. Maar code is weer...36... en dat doet ie niet. Wel op een 2000 serie basisst maar niet op een 3000 serie basisstation. Oeps gaat niet zo gemakkelijk geloof ik

rondje met pijltje #72 dan de systeemcode (standaard oooo) dan nr handset dan rondje met pijltje

ps rondje met pijltje zit links boven
ik heb het boekje dus als je nog meer wilweten hoor ik het wel

suk 6 wim

ik heb ook een 3000 gebruiks aanwijzing
probeer dit maar is
de code is hetzelfde alleen afsluiten met de 2 pijltwim

Laatst bewerkt:
Ja had het zelf toch gevonden. Was net op weg om feedback en status aan te passen en toen zag ik jullie bericht. Had nl ook al 3000 classic omdat die ook geen uitgebreid display heeft maar kreeg met code 36 niet voor elkaar vandaar did draadje. Mag zat nog wat te spelen met diverse combi's en zag dat er mogelijkheden waren (joost mag weten welke) en toen de handleiding classic er nog eens bijgepakt en GOED GELEZEN en nu deed die combinatie het wel. Zat dingen te mixen van 2000 en 3000 serie. Dus nu netjes afgemeld en andere op deze plaats gezet. Allen bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan