Gigaset A165 Quadro problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

klaas47w

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 nov 2007
Berichten
2
Als de telefoon gaat dan zouden alle handsets tegelijk moeten bellen. Ze doen dat nu om en om en soms geen van allen. Helpdesk, resetten basisstation en opnieuw aanmelden van de handsets helpt niet. Wat kan hier aan de hand zijn?
 
Dan is het vaak een probleem met de bekabeling? Is dat het mogelijkheid? Zelf aangelegd?

Of heb je eventueel een telefooncentrale? (als het gaat om een bedrijf)
 
Op ander adres geprobeerd

De hele set meegenomen naar een ander adres. Daar gaat het wel goed. Geen telefooncentrale, op het oorspronkelijke adres direct aan de KNP lijn (geen ISDN), hier op de telefoonaansluiting van het VOIP-modem van de UPC kabel.
Zijn het misschien stoorsignalen in dat huis? Zelfs alle telefoons in hetzelfde vertrek bij elkaar brengen gaat daar fout, ze gaan na elkaar of helemaal niet over.
Zouden de telefoons nog op een andere frequentie ingesteld kunnen worden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan