Gigaset DX800A all in one - Kabel kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sparkymob

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2008
Berichten
76
Beste mensen,

Ik heb onlangs een Gigaset DX800A all in one aangeschaft en na heel veel lezen en bellen, was ik er uiteindelijk achtergekomen hoe ik hem moest aansluiten. Het pakketje bevatte namelijk een bepaalde kabel (die ik nog nooit eerder had gezien) met twee uitgangen namelijk; de ene kant een telefoonuitgang, en de ander een internetuitgang. De telefoonuitgang ging in mijn telefoon modem-poort, en de internet uitgang ging toen vervolgens in mijn telefoon ethernet uitziende poort.

Nu werkt de telefoon prima, maar heb ik alleen het probleem dat de kabel veels te kort is, en nu wou ik dus graag een langere kabel aanschaffen. Helaas bij de mediamarkt hadden ze er nooit van gehoord en had ik verder ook niet echt een idee op welke term ik moest zoeken.

Dus hierbij mijn vraag: Waar kan ik het voordeligst zo'n soort kabel aanschaffen, en hoe heet het eigenlijk?

Alvast bedankt! :thumb:

- de Brink
 
Super bedankt voor je snelle en behulpzame reactie! :D

Haha ja dat is hem precies! Ik neem aan dat er niet verschillende soorten zijn? Dus deze is 100% zeker dezelfde kabel?
Ik ben namelijk bang dat ik nu de verkeerde kabel koop en ik nog niks kan. Qua uiterlijk zien ze er namelijk identiek uit.
 
Ik zie namelijk ook staan dat deze kabel is gecategoriseerd onder het kopje "ISDN" terwijl ik geen gebruikmaak van een ISDN maar dat is vast niet relevant/gerelateerd denk ik.
 
Dit is een verloopkabel van rj11 (telefoon) naar rj45 (ethernet) of andersom:p.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan