Gigaset USB Adapter 108?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joriis17

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 aug 2010
Ik heb een probleem met mijn Gigaset USB Adapter 108.
Als ik deze inplug, op Windows 7, zegt hij dat de hardware niet geïnstalleerd kan worden.
Dus ik downloadde de setup, en heb volgens een oud topic op dit forum het veranderd dat de setup het installeert voor Vista.
Hoe ik het probeer, elke keer als ik mijjn usb adapter moet aansluiten zegt hij dat de hardware niet geïnstalleerd kan worden.
Help?

Hallo,
Zelf heb ik ook een gigaset USB adaptor. Ooit bij IPB gekregen. De software hierbij horend kun je inderdaad niet installeren, doch k heb op de Siemens site drivers voor deze kunnen downloaden en die werken perfect.
Volgens mij heb ik die nog ergens opgeslagen, maar dan moet ik zoeken. Kijk op internet of laat anders iets horen.
Henk

Hallo,
Zelf heb ik ook een gigaset USB adaptor. Ooit bij IPB gekregen. De software hierbij horend kun je inderdaad niet installeren, doch k heb op de Siemens site drivers voor deze kunnen downloaden en die werken perfect.
Volgens mij heb ik die nog ergens opgeslagen, maar dan moet ik zoeken. Kijk op internet of laat anders iets horen.
Henk

Bedankt. Maar ik ben er al achter.
Ik ben gewoon links onderin bij Netwerk wezen kijken. Daar heb ik dus gewoon verbinding kunnen krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan