Girotel 3.0 installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

dippy

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2002
Ben ik nou zo dom of eh..
Ik heb net Girotel 3.0 gedownload en precies volgens de instructies versie 3.0 over versie 2.1 geïnstalleerd, dus in de map waar 2.1 al stond.
Daarna de computer opnieuw opgestart.

Als ik vervolgens op het girotelpictogram klik krijg ik zo te zien de oude versie weer.
Mijn vragen:
-Wat doe ik fout?
- Hoe kan ik zien welke versie van Girotel actief is? ik kan dat nergens ontdekken, maar het lijkt er dus op dat 2.1 gewoon weer draait, want er is niets veranderd.

Ik hoop dat er hier Girotellers zijn die me kunnen helpen.

tuuuuuuuuuuurlijk zijn er hier girotellers..............

door op DIT logo te klikken

Bijlagen

• girotel.jpg
    girotel.jpg
    38 KB · Weergaven: 56
Laatst bewerkt:
wat ik mij verder kan voorstellen is dat je de nieuwe hebt gedownd, genstalleerd, maar NIET over de oude heen hebt gezet, maar in een ander (sub) mappie van Girotel. Het zou kunnen beteken dat je via het icoontje op je buroblad nog steeds de oude start en dat de nieuwe in een ander mappie zit. (Je moet dan even het icoontje van de (nieuwe) .exe naar je buroblad kopieren.................)

Of doe het geheel nog een keer...............

en op je allereerste vraag durf IK geen antwoord te geven............

Laatst bewerkt:
Dat het nou toch zó simpel is...
Ik zie namelijk (bedankt Pasja!) dat versie 3.0 wel actief is. Dus het probleem blijkt niet langer een probleem te zijn. Ik had een nieuwe lay-out verwacht en inbelproblemen en allerlei ellende met instellingen, maar de nieuwe versie neemt kennelijk probleemloos alle oude (modem)instellingen over.

Kan ik weer zorgeloos verder girotellen.. bedankt dus!

Ja, maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar pas op,

de 3.0 neemt (als ik het mij goed herinner, het is al weer een maand of wat geleden dat ik de update heb gedaan) ook je inbelnummers over en als je regelmatig inbelt, dan heb je al continue de waarschuwing kunnen lezen dat een en/of meerdere inbelnummers binnenkort "afgesloten" worden. Kijk even op de Girotel-site wat de nieuwe inbelnummers zijn (1e en 2e keus) en check het even binnen je Girotel.....................

anders bel je over een week of wat in en doet Girotel het niet meer...................

Ja, die had ik al veranderd. Volgens mij werken die oude nummers al helemaal niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan