Girotel en kabelmodem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Forza Utreg

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 aug 2001
Hallo allemaal,

Ik heb eeb kabelverbinding met het internet via Kabelfoon. Daarbij heb ik een Delta Kabel DKKM101 modem.
Jullie zullen het mischien al raden....ik kan geen verbinding maken. (fout 065)

Ik heb alle instructies op hun site opgevolgd:
Databit 8
Pariteit geen
Stopbits 1

en onder geavanceerd:
Transportbesturing gebruiken en hardware aangevinkt.

Verder heb ik een exe bestand van de site gedownd die eventuele verder problemen zou kunnen verhelpen....
Niks njente noppes nada :(

Moet ik bij extra instellingen een string invoeren ofzo?
Is er iemand die ervaring heeft met girotel in combi met Kabelfoon??? (het gaat trouwens om de CD-Rom versie)

Mijn OS is W98 SE

Groeten Daan.

PS: ik heb al gezocht op deze site, maar helaas stond daar het antwoord niet tussen

Geen verstand van hoor maarre waarom gebruik je Girotel Online niet?

Tja, hoef je niet meer in te bellen. En heb je geen probleem meer.....:rolleyes:

Ok...dat is een goed punt.

Toch wil ik weten waarom het niet werkt! Mischien leer ik weer es wat van de oplossing en dat is 1 van de redenen dat ik graag en veel op HelpMij zit...:8-0:

En daar komt nog bij dat ik dat weer opnieuw moet aanvragen, want je krijgt weer een andere code

Dit is het antwoord wat ik van de Postbank helpdesk kreeg.

Geachte heer Van Silfhout,

Het is niet mogelijk om aan Girotel Offline deel te nemen, wanneer u een kabelmodem heeft.

Wel is het mogelijk om met een kabelmodem gebruik te maken van Girotel via internet, Girotel Online.

U krijgt toegang tot Girotel Online door op postbank.nl (http://www.postbank.nl) te kiezen voor 'Inloggen Girotel'. Als u hier op klikt, komt u in een nieuw scherm, waar u uw Girotelnummer, Codenummer en GIN-code kunt ingeven.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Postbank N.V.

Mw. Ir. K.H. Cats
Hoofd E-commerce en E-mail

Dat word dus toch online girotellen.
Iig bedankt voor julie hulp.

Groeten Daan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan