Bij het openen van Quake II krijg ik deze error:
Ik gebruik Windows XP.
Ik heb al in een ander topic een "waarschijnlijke oplossing" gevonden, maar deze staat in het Engels genoteerd, ik kan nog wel bij "HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Microsoft/WindowsNT/CurrentVersion/OpenGLDrivers" komen, maar de rest begrijp ik niet. Mijn windows is in het Nederlands namelijk.
Dit is de "oplossing" voor mijn probleem in het Engels:
Wie, oh wie, kan mij helpen?
Koen
Glimp_EndFrame() - SwapBuffers() Failed!
Ik gebruik Windows XP.
Ik heb al in een ander topic een "waarschijnlijke oplossing" gevonden, maar deze staat in het Engels genoteerd, ik kan nog wel bij "HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Microsoft/WindowsNT/CurrentVersion/OpenGLDrivers" komen, maar de rest begrijp ik niet. Mijn windows is in het Nederlands namelijk.
Dit is de "oplossing" voor mijn probleem in het Engels:
Article Id: 116
GLimp_EndFrame() - SwapBuffers()
Question;
I get the error message GLimp_EndFrame() - SwapBuffers() failed whenever I try to
run an OpenGL game such as Quake2 using a Nvidia chipset based graphics card?
Answer:
This information is taken from the alt.comp.periphs.videocards.nvidia
newsgroup
1. Go to
HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Microsoft/WindowsNT/CurrentVersion/OpenGLDrivers
delete the entire sub-key RIVATNT.
(This key will currently have in it four values: Dll, DriverVersion, Flags
and Version).
2. For
HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Microsoft/WindowsNT/CurrentVersion/OpenGLDrivers,
create a new string value RIVATNT and
set it to "nvoglnt" (without the quotes).
Note: It may already be there
Wie, oh wie, kan mij helpen?
Koen