globosearch

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacquelien77

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 dec 2004
HHHEEELLLPPP :confused:

Wie o wie kan mij helpen. Het volgende speelt al enige tijd!!! Ik kan bepaalde pagina's niet geopend krijgen???
Heb jullie site al diverse malen doorgesnuffeld naar mensen met hetzelfde probleem. Het heeft mij alleen nog niet verder geholpen. Het volgende is aan de hand:
Zodra ik bepaalde pagina's wil openen worden deze door gelinkt (onder in de balk) naar new.globosearch.com. In het adres staat dan wel de pagina die ik opvraag maar krijg een leeg scherm. Ook krijg een regelmatig een scherm van best.globo-search.com met de mededeling dat er spyware op mijn pc zit. Heb Norton 2004 er op zitten, ook de firewall. Heb jullie spywareblaster SG aangebracht. Heb diverse malen op vanalles gecontroleerd maar bereik of vindt helemaal niets. Heb via een andere engelse site begrepen dat ik systr.dll in system32 moet verwijderen. Heb ik volgens mij ook gedaan maar het probleem blijft bestaan. Betreffende sites kan ik overigens wel op ander compuers openen. Het ligt dus echt aan mijn PC en niet aan de diverse sites.
Werk overigens met Windows 98, IE 6.2

Geplaatst door puppie
En doe precies wat daar staat. Daar kunnen de experts jou verder helpen.
Met name het 1e en het 3e bericht goed doorlezen.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan