Glue Part Error foutmelding??????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tycoon77

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2001
Hallo Allemaal
Hier mijn probleem. Ik heb bij mijn zus haar pctje geformateerd (Packard Bell) met de master cds .Dit ging goed totdat ik xp wilde instaleren ik krijg dus nu de melding

Glue Part Error

En dan sluit hij af ik zou graag weten hoe ik de mastercd weer aan de praat krijg dat hij gewoon xp installeerd.
Weet iemand hoe je dit op kan lossen ........?

Bij Vootbaat Dank

Tycoon 77

Heeft waarschijnlijk problemen met lezen, cd niet beschadigd?

Hoi Hoi

Hallo Megabit
Nee was het maar waar alles doet het prima op de cd ik heb hem namelijk daarvoor erop gehad das het rare ervan .Maar ik was een schijf kwijt dus heb hem weer geformateerd en in fdisk de schijf goed gezet .Dat ging dus goed maar nu heb ik hem daarna moeten formateren en nu krijg ik die melding.

Ik heb het eerder gezien dat het iets met de naam van de schijf te maken heeft maar weet dus niet meer waar .Daarom hoop ik dat iemand het weet Maar bedankt voor je snelle reactie

Groetjes Tycoon77

hoi nog een x

Hallo
Ik heb die pagina gevonden ik moet voor dit probleem in plaats de C_DRIVE de labelnaam HDD geven daarom doet die cd het niet Dus moecht iemand dit ook hebben dit is de oplossing. Maar misschien weet jij dit kan ik de naam in dos veranderen zonder FDISK en FORMAT C te doen .

Alvast Bedankt

Groetjes Tycoon77

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan