GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem

Status
Niet open voor verdere reacties.

kerplunk

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2003
Wanneer ik het spel Medal Of Honor: Allied Assault start, krijg ik de volgende foutmelding:
GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem
Hij deed het altijd normaal en heb nog steeds dezelfde videokaart; NVIDIA Geforce DDR
en de driver is NVIDIA Forceware 56.7.
wanneer ik de nieuwste driver; NVIDIA Forceware 93.71 wil installeren geeft ie op een gegeven moment de fout 'Het NVIDIA-installatieprogramma kon geen stuurprogramma's vinden die compatibel zijn met de huidige hardware. Het installatieprogramma gaat nu aflsuiten.'
Ik heb direct x 7.0 en volgens EVEREST zijn mijn OpenGL eigenschappen alsvolgt: Renderer: GDI Generic
Versie: 1.1.0
OpenGL functies:
GL_WIN_swap_hint
GL_EXT_bgra
GL_EXT_paletted_texture

wat moet ik doen om gewoon weer m'n spelletje te kunnen spelen?

anyone?

ik heb ook al op google gekeken, maar het lijkt er op dat mijn videokaart een stuurprogramma nodig heeft dat ik nergens kan krijgen, vóórdat hij de juiste drivers kan installeren??

ik heb intussen mijn oude stuurprogramma verwijderd, maar dat leverde ook niet veel goeds op.

Drivers verwijderen helpt natuurlijk niet, geprobeerd de driver te instaleren waarbij ie het wel deed?

Laatst bewerkt:
Update eerst de DirectX 7 naar DirectX 9, want versie 7 is al heel oud. Welk moederbord heb je, want ik denk dat je chipset driver waarschijnlijk ook geupdate kan worden.

Geen idee hoe oud de GEforce DDR is, nooit van gehoord, maar misschien ondersteunt ie direct X 9 niet.

Toch is het raadzaam de directX te updaten. Hier zit ook de ondersteuning in voor oudere DirectX.

Ik heb DirectX 9.0c geinstalleerd, maar heb nog steeds hetzelfde probleem!

Da's mooi. Niet vergeten rechts onderaan de vraag op opgelost zetten:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan