Gmail account na extra account aanmaken verdwenen.

• Onderwerp starter Onderwerp starter GW2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

GW2

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2012
Omdat mijn eigen naam in you tube berichten verscheen sinds het koppelen van you tube met gmail (zal ik dan ooit eens gedaan hebben dan zeker?) heb ik een extra email account aangemaakt om op die manier een andere you tube gebruikersnaam te kunnen gebruiken. Dat ging niet helemaal goed en heb toen een derde account aangemaakt. Kreeg het toen bijna, maar net niet helemaal zoals ik het wilde, en heb het toen maar even gelaten voor wat het was. Nu een paar dagen later, ik klik op gmail, en mijn originele account is verdwenen, plus één van de extra aangemaakte accounts. Alleen het laatst aangemaakte account is nog over. Iemand die me kan vertellen hoe en wat. Kunnen ze dat zomaar doen? dat account is bij weet ik veel welke site en instelling als mijn email adres opgegeven, zitten allemaal bewaarde mails van weet ik veel wat nog in.

Oh, ik moest gewoon afmelden, en vervolgens een ander account aanklikken. Opgelost dus.

ps (hoe verwijder je een bericht gewoon helemaal?)

Oh oke ik was net aan het lezen en het was al opgelost dus, maar zo verwijder je. Klikje

Misverstandje (en nogal een logische nu ik het zo terug lees). Maar ik bedoelde: Hoe verwijder je een aangemaakt help mij topic?
Al kan het misschien geen kwaad om hem te laten staan.

Laatst bewerkt:
Hahaha, ja zie ik ook nu. Ja laat maar staan dan. Groet Manamana.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan