gmail agenda delen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Geertje26

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2010
Wie zou mij kunnen helpen? Ik zou graag een uren registatie willen bij houden via de Gmail agenda? Nu wil ik een aantal mensen koppelen aan zeg maar 1 hoofdagenda. Deze hoofdagenda kan de agenda's van alle mensen zien (hoeft niet te kunnen bewerken), maar de mensen hieronder moeten niet elkaars en/of de hoofdagenda kunnen zien.

hoe moet dit gekoppeld worden?

Hallo,

Dit heb ik ook uitgevoerd alleen, zie de afspraken dan niet staan, of het is juist net andersom dat je in de agenda kan van de ander en andersom net zo. Dit moet niet!

Dus een hoofdagenda die de andere agenda's bijv 10 personen kan inzien, maar andersom is dit niet mogelijk en kunnen mensen ook niet bij elkaar inzien.

Misschien maak ik een stomme fout hoor. :o

Alvast bedankt.

Groetjes

Ja soms komt het verwarrend over maar stom is het natuurlijk niet van je. Hooguit een vergissing. hahaha. Je kunt agenda's delen, en bepalen wie toegang krijgt. Je kunt privacy instellingen maken enz enz. Op deze pagina staan veel linkjes met allerlei handige trucs. Gmail is makkelijk in gebruik, maar door de vele toepassingen die mogelijk zijn, zie je soms door de bomen het bos niet meer. ;)

http://support.google.com/calendar/...7535&ctx=cb&src=cb&cbid=lo5525njwkau&cbrank=0

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan