Gmail als hoofd email

Status
Niet open voor verdere reacties.

derk van aalten

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2009
Ik probeer mijn gmail adres als hoofd email in te stellen.
Als ik 20 fotos in een keer wil versturen dan selecteer ik ze en klik vervolgens met mijn rechter muis knop.
Dan ga ik naar sene to, en dan naar mail recipient. (ik heb een engelstalige laptop van mijn baas)
Maar dan vraagt het systeem me steeds een pop3 adres in te voeren en nog veel meer.

Kan iemand me uitleggen hoe ik het voor elkaar kan krijgen om mijn gmail adres als hoofd adres op deze laptop kan krijgen.

Alvast hartelijk dank.

Derk

Maar dat maakt mijn gmail nog steeds niet mijn hoofd email op mijn laptop.
Er moet een manier zijn om dat in te stellen. :o:o

Start> programmatoegang en instellingen> Bij "Aangepast" achteraan pijltje klikken.
Daar kun je een en ander instellen.

Dat werkt niet.
Op de een of andere manier wil Vista niet meewerken.

Maar het moet toch lukken via OUTLOOK Express?
Of snap ik er gewoon niets van??

Haha:D:D:D:D

In outlook express kun je volgens mij gewoon naar accounts gaan en daar de gmail highlighten en dan kiezen (mischien met rechter muis ) voor standaard account.

Zet de cursor op je taakbalk.

rechtermuisknop - eigenschappen - menustart - aanpassen - en kies voor je emailpr.-ok -toepassen.- ok

gr.

Laatst bewerkt:
het werkt nog steeds niet.
Ik heb alles geprobeerd maar de lap top blijft vragen naar een pop3 account

En hetgeen wat in de bijlage staat werkt niet?

Hoi !

Mogelijk kun je een laptop van de zaak niet aanpassen zonder toesoemming van systeembeheer.

Greetz,

Harry.

nee dat is het probleem niet.
Ik kan downloaden en doen wat ik wil.
het is een "open" lap top

Hoi !

Dan zou bovenstaande topic van @Paul-RT zeker moeten werken.

Greetz,

Harry.

Stel je email account eens helemaal opnieuw in. dus alles weg halen en op nieuw instellem.

ok

Ik open mijn gmail altijd via internet explorer.
Dus ik heb nog niets ingesteld.

Hoe stel ik het in???
Moet ik microsoft outlook gaan gebruiken??

Als ik in de taalkbalk ga en met mijn rechter muis knop klik dan kan ik alleen kiezen uit copy cut undo past en select all.

Dat kan ik niet verklaren. de taakbalk is de blauwe balk onderin je scherm maar dat wist je al.gr.

Je kan je GMail als pop-account aanspreken om ook via een standaard mailprogramma te kunnen werken. De meeste e-mailprogramma's kunnen namelijk niet overweg met webmail toestanden.
In GMail (webmail) kan je de nodige uitleg vinden om je GMail ook als pop3 te kunnen instellen.
Vervolgens open je je e-mailprogramma, stelt de juiste parameters in (pop.gmail.com en smtp.gmail.com beiden met ssl, inkomend op poort 465 en uitgaand op poort 995) en duid je je GMail account aan als standaard adres.
Als je vanaf nu een e-mail wil verzenden zal je e-mailprogramma automatisch je GMail als verzendadres gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan